BEGÄR OFFERT

Kontorsflytt i Västerås


Ska ditt företag flytta till Västerås? Det kan vara bra med ett nytt kapitel och byta lokaler för företaget. Men ofta kan en sådan flytt upplevas som stressig och krävande. Vi på Kvalitetsflytt arbetar aktivt med företag och utför kontorsflyttar och företagsflytt, därför har vi stor erfarenhet av dessa flyttar och vet vad som krävs för att flyttprocessen ska ske så smidigt och effektivt som möjligt, utan att störningar uppstår på den övriga verksamheten. Med oss på Kvalitetsflytt garanterar vi detta. Välkommen att kontakta oss inför flytten i Västerås!

GRATIS OFFERT INOM 10 MINUTER
Senast uppdaterad: 10 juni 2024

Behöver ni hjälp vid kontorsflytt i Västerås?

Behöver du hjälp med kontorsflytten i Västerås? Då har du kommit rätt! Vi på Kvalitetsflytt arbetar aktivt i Västerås med många olika flyttar, och däribland kontorsflyttar. Vi har lång erfarenhet i branschen och är belägna i hela Sverige. Därtill har vi vana med att arbeta med företag, och är vår personal välutbildad och besitter års erfarenhet. Vårt mål är alltid 100 % kundnöjdhet, det innebär att vi är flexibla och anpassningsbara efter våra individuella kunders behov och önskemål. Vi arbetar även alltid efter att vara effektiva och att flytten sker smidigt och säkert, utan störningar på den övriga verksamheten. Om du är på jakt efter en flyttfirma i Västerås så har du kommit rätt. Välkommen till oss!

Kvalitetsflytts kontorsflytt i Västerås

Varför välja vår flyttfirma Västerås? Bland flyttfirmor i Västerås har vi fördelar som utmärker oss från de andra. Nedan listar vi de främsta fördelarna med att anlita oss.

  • Gedigen erfarenhet av att genomföra kontorsflyttar. Vi kan därför alltid garantera våra kunder att flytten sker professionellt och att potentiella utmaningar hanteras effektivt och korrekt.
  • Uppmärksamma på detaljer – vi använder rätt anpassade packningsmaterial och tekniker för att säkerställa att föremålen skyddas under transporten.
  • Stor omsorg om föremålen och hanterar därför packning, transport och placering på ett omsorgsfullt sätt för att minimera risken för skador på inventarier, möbler och annan utrustning.
  • Anpassningsbara tider vi arbetar. Vi förstår vikten av att minimera störningar i företagets verksamhet och därför arbetar vi både vardagar och helger.
  • Vi följer riktlinjerna och kraven för de som fastställs av Svenska Möbelföretagen (SMF). Detta innebär att vi arbetar enligt branschstandarder och bästa praxis för att säkerställa en professionell och pålitlig flyttjänst.

”Snabb återkoppling vid offertförfrågan. Punktliga och effektiva vid själva flytten”
– Karin E – Reco

”Snabba, effektiva och punktliga! Allting på rätt plats och oskadat. Prisvärt!”
– Johan Östberg – Facebook

”Tydlig offert. Aktsamma och effektiv flytt av mitt bohag. En flyttfirma jag rekommenderar.”
– Lars-Eric G – Reco

”Trevligt bemötande från ax till limpa. Flytten flöt på väldigt fint och kände att allt hanterades varsamt. Kommer absolut använda kvalitetsflytt.se om/när nästa flytt sker”
– Nicklas Raab – Facebook

”Kan rekommendera kvalitetsflytt . Snabb och trevliga sen att priset var kanon?
– Patrik L – Reco

”Goa killar. Lätta att ha att göra med. Gick snabbt och smidigt. Rekommenderar dem verkligen.”
– Inger Martinsson – Facebook

Hur går en kontorsflytt i Västerås till?

Vi på Kvalitetsflytt utför kontorsflytt Västerås och har stor erfarenhet av att arbeta med företagsflytt. Vi använder oss alltid av högkvalitativa lösningar och skräddarsyr våra uppdrag efter företagets specifika behov och önskemål. Därtill erbjuder vi olika tjänster för att underlätta din flytt. Nedan listar vi populära tjänster vid flytthjälp, och tillvägagångssätt vid kontorsflyttar.

  1. Konsultation och planering – Vi inleder alltid flyttprocessen med konsultation för att förstå företagets specifika behov och önskemål. Vi tar alltid med följande faktorer i beräkningen: flyttavstånd, mängd inventarier och övriga specifika krav.
  2. Packning och märkning – Vi erbjuder tjänster för packning av kontorsutrustning, dokument, möbler samt fler tillhörigheter. Våra verktyg består alltid av rätt och lämpligt material och tekniker för att skydda föremålen under transporten.
  3. Demontering och montering – Om så önskas bistår vi även med hjälp för demontering och montering av möbler samt utrustning. Vi har lång erfarenhet av olika typer av möbler och hantering av detta för att de ska monteras korrekt på det nya kontoret.
  4. Transport – Vi ansvarar alltid för att organisera samt genomföra transporten av diverse inventarier och tillhörigheter till det nya kontoret. Med våra fordon och utrustning är vi rätt anpassade för att hantera alla olika typer av föremål, lätta och tunga.
  5. Placering och uppställning – När vi väl är framme till det nya kontoret placerar vi inventarier och möbler helt enligt önskemål och instruktioner. Vi samarbetar alltid tillsammans med företaget för att säkerställa att all möblering hamnar rätt.

Ansvarsförsäkring & RUT

Vi på Kvalitetsflytt erbjuder ansvarsförsäkring i alla våra uppdrag och tjänster. Denna försäkring skyddar både våra kunder och deras egendom under hela flyttprocessen. Vi erbjuder även RUT-avdrag vilket innebär ”rengöring”, ”underhåll” samt ”tvätt”. Detta är en skatteavdragsgilltjänst i Sverige. Det innebär att privatpersoner kan dra av 30% av arbetskostnaden för vissa hushållsnära tjänster, inklusive flyttjänster, på sin deklaration.

Amanda Andersson

Välkomna till Kvalitetsflytt, vi har funnits sedan 2012 och jag personligen har arbetat inom flytt i flera år. Vår ambitionen med dessa texter är att informera och skapa bra guider inom allt som rör flytt och städ.

SANNOLIKT SVERIGES MEST REKOMMENDERADE FLYTTFIRMA