BEGÄR OFFERT

Kontorsflytt i Göteborg


Behöver ni hjälp vid kontorsflytt i Göteborg?


Vid en kontorsflytt krävs noggrann planering och arbete för att säkerställa en smidig och trygg process. Det är särskilt viktigt att hantera värdefull utrustning som datorer, arbetsmaterial och möbler på rätt sätt. Hos oss på Kvalitetsflytt har vi lång erfarenhet av att utföra kontorsflyttar i Göteborg med omsorg och professionalism. Vi är en erfaren flyttfirma i Göteborg som utför alla typer av kontorsflyttningar. Med noggrann planering, resurser och specialkompetens hanterar vi enkla till komplexa flyttar smidigt och enkelt, oavsett tid på dygnet. Vi tar hand om demontering, montering, ned- och uppackning av möbler, inredning, arbetsmaterial, IT-utrustning, arkiv, förråd och lager. Kontakta oss redan i planeringsstadiet för att dra nytta av vår erfarenhet och få en problemfri kontorsflytt. Vår flyttfirma i Göteborg strävar efter att erbjuda det lilla extra som gör skillnad.

GRATIS OFFERT INOM 10 MINUTER
Senast uppdaterad: 10 juni 2024

Kvalitetsflytts kontorsflytt i Göteborg

Vi är verksamma i flera städer i hela Sverige och Göteborg är en av dem. Om du och ditt företag ska flytta och behöver flytthjälp kan det vara fördelaktigt att vända sig till en flyttfirma då det underlättar hela processen och din verksamhets störs inte av flytten. Det finns flertalet saker som behöver göras under flytten och vi kan se till att utföra dessa under tider som passar er bäst. Ni kanske behöver hjälp med städning, packning, och tungflytt? Faktum är att det kan finnas flertalet saker som behöver göras vid en kontorsflytt eller företagsflytt. Ni kanske har flera tunga möbler som behöver tas hand om, alltså lyftas och transporteras? Då kan det vara fördelaktigt att vända sig till en erfaren och professionell flyttfirma som vet hur man på bästa sätt hanterar tunga och ömtåliga föremål.

Fördelar med Kvalitetslflytts kontorsflytt i Göteborg

Det finns många fördelar med att flytta med hjälp av flyttfirma i Göteborg. Eftersom vi besitter erfarenhet sedan 1960-talet, vet vi vilka strategier som är bäst för att en kontorsflytt ska ske snabbt och effektivt. Dessutom lägger vi stor vikt vid noggrant utförande av kontorsflytt. Vi tar även hand om föremål väl och säkert, samt anpassar oss till era tider för att inte störa verksamheten. Vi följer även SMF’s riktlinjer och jobbar alltid för att kunna erbjuda nöjd kundgaranti. Genom att vända dig till en flyttfirma kommer du att spara enormt mycket tid och energi. Det är just därför flera kunder väljer oss som deras flyttfirma, då de inte behöver ta sin tid till att packa ned föremål från kontoret eller transportera det, eller flyttstäda efteråt. Allt detta tar tid, ännu mer när man inte är van vid att göra detta. Själva flytten blir vårt uppdrag så att ni kan fokusera på andra arbetsuppgifter. Det är även viktigt för din personal att låta någon professionell ta hand om er flytt så att de inte störs allt för mycket av denna övergång.

RUT-avdrag

Från augusti 2016 är det möjligt att använda RUT-avdraget för flytthjälp, vilket syftar till att minska den svarta arbetsmarknaden inom branschen. Avdraget omfattar den anlitade flyttfirmans arbetskostnad, vilket innebär att kunden endast behöver betala halva kostnaden tack vare skattereduktionen. Även om flytten bokas och betalas före augusti måste själva flyttningen ske efter detta datum för att avdraget ska kunna utnyttjas. Än så länge finns ingen exakt prognos över hur många arbetstillfällen som kommer att skapas, men det förväntas ha störst inverkan inom flyttbranschen.

”Snabb återkoppling vid offertförfrågan. Punktliga och effektiva vid själva flytten”
– Karin E – Reco

”Snabba, effektiva och punktliga! Allting på rätt plats och oskadat. Prisvärt!”
– Johan Östberg – Facebook

”Tydlig offert. Aktsamma och effektiv flytt av mitt bohag. En flyttfirma jag rekommenderar.”
– Lars-Eric G – Reco

”Trevligt bemötande från ax till limpa. Flytten flöt på väldigt fint och kände att allt hanterades varsamt. Kommer absolut använda kvalitetsflytt.se om/när nästa flytt sker”
– Nicklas Raab – Facebook

”Kan rekommendera kvalitetsflytt . Snabb och trevliga sen att priset var kanon?
– Patrik L – Reco

”Goa killar. Lätta att ha att göra med. Gick snabbt och smidigt. Rekommenderar dem verkligen.”
– Inger Martinsson – Facebook

Hur går en kontorsflytt i Göteborg till?

Vi på Kvalitetsflytt erbjuder flexibla flyttjänster i Göteborg där du kan skräddarsy ditt val efter dina behov. Vi kan hjälpa dig med kontorsflytt, flyttstädning, magasinering och mer. Vi förstår att företagsflyttar, kontorsflytt, har specifika krav och därför strävar vi efter att minimera störningar och kostsamma misstag. Kontakta oss via telefon eller e-post för frågor eller bokningar. Du hittar våra kontaktuppgifter här på vår hemsida. Lita på oss för en trygg och professionell flyttupplevelse.

Ansvarsförsäkring

Vi på Kvalitetsflytt erbjuder ansvarsförsäkring. Det tycker vi är viktigt då det är den försäkringen som täcker den försäkrades skadeståndsskyldighet enligt allmänna skadeståndsrättsliga regler. Om någonting skulle inträffa under flytten, skulle vi stå ansvariga för detta. Det skapar trygghet till dig som kund! Vi erbjuder flyttjänster för företag i Göteborg och i hela Sverige. Kontakta oss för mer information. Välkommen till Kvalitetsflytt!

Amanda Andersson

Välkomna till Kvalitetsflytt, vi har funnits sedan 2012 och jag personligen har arbetat inom flytt i flera år. Vår ambitionen med dessa texter är att informera och skapa bra guider inom allt som rör flytt och städ.

SANNOLIKT SVERIGES MEST REKOMMENDERADE FLYTTFIRMA